Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotika Webshop

Ez lesz a doboz címsorában.

<script type="text/javascript" src="http://im1.shopmania.org/js/widget/widget_ministore.js"></script>
<script type="text/javascript">
new SHP.WidgetManager({
widget: "ministore",
domain: "partner.shopmania.hu",
obj: 3910,
step: 6,
rowitems: 2,
width: "auto",
height: 500,
roundedcorners: 1,
linktagging: 0,
listmode: "full",
lang: {
lang_prod_all: "Népszerű termékek",
lang_prod_new: "Új termékek",
lang_prod_deals: "Ajánlott termékek",
lang_prod_cat: "Termék kategóriák",
lang_prod_buy: "Megveszem",
lang_prod_next: "Következő lap",
lang_prod_prev: "Előző lap",
lang_prod_back: "Vissza"
},
theme: {
shell: {
background: "#DEC18E",
color: "#850F0F"
},
content: {
background: "#FFFFFF",
color: "#3F3F40",
links: "#8F0404",
price: "#0A0A0A"
}
}
});
</script>
<div class="shopmania_powered"><a href="http://partner.shopmania.hu/?utm_source=widgets&amp;utm_medium=web&amp;utm_content=minishop" target="_blank" class="link_powered">ShopMania eCommerce Widget</a></div><noscript>
Kérjük látogassa meg üzletünket <a href="http://www.intimsziget.hu" target="_blank">Intim Sziget</a>
</noscript>

Sz - P - Sz

Vélemények, érdekes cikkek, történetek és egyéb írások gyűjteménye amelyek segítenek eligazodni a szerelemben, párkapcsolatodban,valamint a szex rejtélyeiben. Itt találhatsz tippeket és tanácsokat a párválasztással, szerelemmel, házassággal és szexszel kapcsolatos témakörökben. Örülnénk, ha Te is elmondanád véleményedet, feltennéd kérdésedet, esetleg elmesélnéd személyes tapasztalatodat. Küldjetek nekünk történeteket, vitassuk meg őket, segít! parkapcsolat.dr@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Szerelem Párkapcsolat Szex

2012.06.14. 16:04 tövis_es_madár

Szex- Te megosztod a pasiddal kalandjaidat?

Címkék: szex dilemma szerelem párkapcsolat 2 pasi 1 nő

szerelmi dilemma.jpgLegtöbbünkben felmerült már a kérdés: „Egy új kapcsolat kezdetén beszéljek-e az előző kapcsolataim részleteiről, vagy inkább tapintatosan hallgassam el azokat az új párom előtt?"
Sokan azt vallják, hogy nem érdemes a régi kapcsolatokról beszélni mert az csak féltékenységet, félreértéseket és konfliktusokat generál. Kitörölni múltunkat viszont nem lehet és nem is kell, hiszen az előzetes tapasztalataink nélkül nem azok lennénk, akik vagyunk. Párunknak beszélni a múltunkról a bele vetett bizalom jelzése is lehet, amivel azt sugalljuk felé: "Te jobb vagy, mint bárki, akit ismertem korábban, és az, amit előtted megtapasztaltam tett olyanná, amilyen most vagyok."

Arra viszont vigyázz, hogy a szexuális életedről ne ossz meg túl sok részletet, mert a zöldszemű szörny gyorsan birtokába veheti szerelmes párodat. Egy bimbózó kapcsolatban a legfontosabb, hogy legyünk hitelesek, merjünk őszintén beszélni párunkkal magunkról, érzéseinkről, vágyainkról és szándékainkról ahelyett, hogy minden áron megvédjük azt a képet, amit a párunk vetít ki ránk. Ez azonban nem jelenti azt, hogy be kell őt avatnunk minden előző kis kalandunkba.

Emőke véleménye a kérdésről:

Ha engem kérdezel, inkább hallgass vele. Nekem a túlzott őszinteségem miatt sérült egy kapcsolatom. Az elején, a társam és én mindent elmondtunk egymásnak előző kapcsolatainkról, kalandjainkról. Ez egy jó játék volt. Bíztam benne, így azt is elmondtam neki, hogy pár éve volt egy kalandom két férfivel. Folytatása nem volt a dolognak, a végén beszálltam egy taxiba és hazamentem.  Azt is elmondtam, hogy nem szerelemből tettem, csak a kaland kedvéért, de ennek ellenére jó mókának tartom. Azt kell mondanom, rossz döntés volt elmondani, ugyanis társamat nagyon összezavarta. Annyira megérintette, hogy azóta is meg van arról győződve, hogy ő egyedül soha nem lesz képes annyi örömet adni nekem, mint az a két pasi. Én ezt ugyan teljesen másképp érzem, az a kis kaland nem sokat jelent számomra, de páromat lehetetlen volt erről meggyőzni. Nagyon sajnálom, hogy elmondtam neki ezt a jelentéktelen történetet, mert hatalmas árnyékot vetett a kapcsolatunkra.

Ti mit tennétek?

 

Tetszett a bejegyzés? Kérlek oszd meg ismerőseiddel.

Más a véleményed? Mást tapasztaltál? Van egy történeted? Kérlek írd meg kommentben vagy küldd be a
tovis.es.madar@gmail.hu e-mailre, tudunk tanulni belőle. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkapcsolatdoktor.blog.hu/api/trackback/id/tr824588310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása